Aku selalu terpikir camana orang buat filem/rekod video 360 darjah. Selepas tengok video ni, baru aku tahu diorang guna lensa khas untuk mencapai matlamat tersebut. Ala-ala macam CCTV punya penutup gitu.

Tapi lagi menakjubkan aku, ada jugak orang nak buat untuk iphone plak..Kekadang aku terpikir, hebat sangat ke kamera iphone sampai macam macam gadget tambahan orang cipta untuk iPhone?

Untuk video, klik ke link http://kck.st/lfclXH
aku tak reti nak embed video ni…haha