My Life For Hire

Tempat Aku Sembang Kencang

Gempar : Rashidi Ishak dan Vanidah Imran bercerai?

Pasangan bahagia Rashidi Ishak dan Vanidah Imran dikatakan kelihatan di Mahkamah Rendah Syariah KL. Siap ada gambar untuk confirmkan lagi berita ni…Tengok gambar diorang kat mahkamah…

Confirm ni tajuk baik punya kuar kat blog-blog hiburan esok…takde ape la sebenarnya..diorang dikatakan menemani sedara diorang pegi mahkamah…pasal kes sedara diorang..bukan diorang nak bercerai…so tak yah nak kecoh2 ! Hahahahaha

Previous

Korang pernah tengok anjing toron laptop

Next

Rajah ringkas bagaimana Stuxnet merebak

2 Comments

  1. cuba untuk bermain keyword kotor disitu

Leave a Reply

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén